دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 33538
تعداد نوشته ها : 33
تعداد نظرات : 1
 حمايت از توليد ملي

تماس با ما
Rss
طراح قالب
GraphistThem272
مسئول واحد خواهران اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‎آموزان استان زنجان، از برگزاري همايش دانش‎آموزي اقتصاد مقاومتي به همت اين اتحاديه در زنجان خبر داد.

زهره صمدي، مسئول خواهران اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) شعبه زنجان، با اشاره به اين‌كه اين نهاد دانش‎آموزي در طول سال تحصيلي، برنامه‌هاي ويژه‌اي را با حضور اساتيد و مدرسان حوزه علميه و دانشگاه‎هاي كشور برگزار مي‌كند، گفت: با توجه به همكاري مستمر اين اتحاديه با مؤسسه علمي ـ پژوهشي آينده‎سازان قم، مدرسان اين مؤسسه كه دانش آموخته حوزه‌هاي علميه هستند، به صورت دوره‌اي در استان‎هاي مختلف، برنامه‌هايي را با محوريت دانش‌آموزان برگزار مي‎كنند.

وي افزود: از آن جايي كه فعاليت‌هاي اين اتحاديه در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري و گسترش و ترويج فرهنگ و معارف اسلامي است، محوريت بسياري از برنامه‌هاي اخير فعالان اين نهاد، در راستاي اشاعه منويات مقام معظم رهبري درخصوص «سبك زندگي» بوده است.

مسئول واحد خواهران اتحاديه انجمن‎هاي اسلامي دانش‌آموزان زنجان، با تأكيد بر اين‌كه گفتمان‎هاي ديني دانش‌آموزي، نقش بسزايي در ترويج و تعميق باورهاي مذهبي در ميان قشر نوجوان دارد، ابراز كرد: در نظر داريم همزمان با چهارم بهمن‌ماه امسال، گفتمان‎هاي ديني ـ دانش‌آموزي متعددي در تعدادي از مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان زنجان با موضوع «سبك زندگي» برگزار كنيم.

صمدي تصريح كرد: ويژه‌برنامه‌هايي با موضوع موسيقي نيز در راستاي گفتمان‌هاي طراحي شده است كه به صورت گسترده در دبيرستان غيرانتفاعي رشد زنجان برگزار خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: برگزاري همايش بزرگ «اقتصاد مقاومتي» با تكيه بر سبك زندگي اسلامي و با حضور دانش‌آموزان علاقمند شهرستان زنجان و همچنين حضور مدرسان برجسته حوزه علميه قم و مؤسسه آينده‎سازان قم، از جمله مهم‎ترين برنامه‌هايي است كه در تاريخ 4 بهمن‌ماه امسال توسط اتحاديه برگزار خواهد شد.

اين فعال فرهنگي در پايان يادآور شد: با توجه به قرارگيري در ايام دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي، نمايشگاه‎هايي با عنوان «انقلاب» در سطح مدارس استان تهيه و برپا خواهد شد.


دسته ها :
X